ροή ειδήσεων

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΟΜΠΙΝΑ ΤΩΝ «PUBLIC» KATAΓΓΕΛΛΕΙ ΠΕΛΑΤΗΣ


«ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ «PUBLIC», ΜΕΣΩ INTERNET. ΚΟΣΤΙΣΕ 2.699 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΕΣΠΑΣΑ» ΣΕ 18 ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΔΟΣΕΙΣ. ΟΤΑΝ ΤΗΝ


ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ, ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΠΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ 2 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ. Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗΣ. ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΡΩΙ ΟΜΩΣ, ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ: «ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ». ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΕΓΩ, ΕΤΣΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ, ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ, ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΕΞ’ΑΡΧΗΣ. ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕ, ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΓΙΝΕ Η ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΝ…ΣΕ 18 ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΔΟΣΕΙΣ. ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟ, ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ 18 ΜΗΝΕΣ. ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ. ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ, ΜΑΛΩΣΑΜΕ. ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ «ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΛΠΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΤΛ». ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΙΣΑ. Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ…ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ»



ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ…

«ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΟ E-SHOP ΤΟΥΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ…ΑΝ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΗΤΑΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ. Η ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΟΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΕΑ. «ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ» ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ. ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΩ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ».


ΤΟ BANGLADESHNEWS. GR ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΖΕΡΒΕΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: «ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ. ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΣ ΕΞ’ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΑΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΕΣ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΥΝ» ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΩΝΕΙ, ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΣΤΟΚΑΡΕΙ, ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ CAPITAL CONTROL. ΕΠΙΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΣ, ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ «ΓΚΑΜΑ» ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ Π.Χ, ΕΝΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ. ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ 20, 30, 40 ΚΟΜΜΑΤΙΑ. ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ».


http://scoops.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος30/4/16 12:00

    ΦΙΛΕ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ: ΑΠΟΥ ΠΡΩΤΟΠΛΕΡΩΣΕΙ ΚΑΚΑ Γ@ΜΕΙ........ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ Κ@@ΟΠΕΤΣΩΜΕΝΟΣ... ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΛΕΩ....ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΕΞΥΠΝΟΣ ΟΛΟΙ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ...ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/4/16 12:56

    Οσο μεγαλυτερη η εταιρια τοσο απροσωπη και μη εξυπηρετικη γινετε,ειδικα οι ελληνικες.Δεν εχουμε μαθει να εξυπηρετουμε εναν πελατη αλλα να τον εξαπατουμε.Μακρια πο τα λαμογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/4/16 13:44

    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ.ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΠΤΣΤΕΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ!!!ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΠΤΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ LAPTOP ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 15 ΜΕΡΕΣ ΚΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ!!!ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ!!!ΜΑΚΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος30/4/16 14:40

    Όταν έχεις να δώσεις 2699 για τηλεόραση να μην παραπονιέσαι ότι έμεινες πασχαλιάτικα δίχως χρήματα γιατί είναι ψέμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/4/16 14:53

    μ@λακιες πας στην τράπεζα και κάνεις αντιπαραβολή τις χρεώσεις το αποστείλει στην εταιρία και απο την στιγμή που δεν πήρες το προϊών σου επιστρέφετε το ποσό στην κάρτα σε περιπου 1 μηνά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/4/16 21:51

      Αυτα στο Ελλαδισταν φιλε.Στον κοσμο ολοκληρο,περνεις τηλ την πιστωτικη και αμεσως πιστωνεσε για κουτοπονηρες μαιμουνιες στυλ public.καναμε εξωτερικο κ γνωριζουμε.Επισης,οταν η σελιδα λεει διαθεσιμο και μια μερα μετα την συναλλαγη σου τηλεφωνουν οτι δεν ειναι διαθεσιμο,το γραφειο καταναλωτη στοεξωτερικο παντα,σου αφαιρει την αδεια για παραπλανητικη πωληση,better business bureau στις ΗΠΑ.Αν ειναι να χασω εγω ωρα και μεροκαματο για απατεωνες και να τρεχω τραπεζα,καληνυχτα σας..

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος30/4/16 16:52

    Ρε φίλε, εσυ εμεινες χωρίς τηλεόραση Πασχαλιάτικα, εμείς με το ζόρι θα κάνουμε Πάσχα. Δεν λες που έχεις την υγειά σου καλύτερα? Τα λεφτά ετσι και αλλιώς θα τα πάρεις πίσω. Μακάρι να είχα τα 2699 που διαβάζω παραπάνω να την βγάλουμε κανένα εξάμηνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάλτε τους στην μαύρη λίστα, όσο για τον συνήγορο του καταναλωτή ....... άσε φίλε, 5 μήνες του έχω κανέι καταγγελία και δεν μου έχει απαντήσει ακόμα!!!!! Διαλυμένο κράτος και ο Τσίπρας θέλει να τους κάνει και αύξηση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η χειροτερη εταιρεια. Ειχα την χειροτερη εμπειρια μαζι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς και γω το ίδιο. Το χειρότερο πολυκατάστημα που υπάρχει. Ούτε στην Αλβανία δεν γίνονται αυτά. Ντροπή τους.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος15/1/19 21:50

    ΞΕΦΤΥΛΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θωμας Μ.17/1/19 21:31

    Την πατήσα έτσι ακριβώς με Media Markt ξεκινησαν να χρεώνουν την κάρτα χωρίς να παραλαβω το προιον και για 18 μήνες χρεωπιστωναν την κάρτα μου αν και ακυρώθηκε η παραγγελιά... Ο συνήγορος του Πολίτη δεν έδωσε λυση πέρα από το να στείλει μερικες επιστολες σε media markt και στις δυο εμπλεκόμενες τράπεζες ... Με άλλα λογια δέσμευσαν μερος του οριου της κάρτας μου για κατι που δεν αγορασα ποτέ.... Οπότε προφανώς το κάνουν και αλλες μεγαλες αλυσίδες και ο συνηγορος του πολιτη το θεωρεί φυσιολογικο να σου αχρηστεύουν έτσι την πιστωτικη σου κάρτα... Μπράβο σε ολους αλυσίδες καταστημάτων, τράπεζες και συνήγορο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος19/1/19 20:15

    σήμερα την πάτησα και εγώ με αυτήν την εταιρία. πήγα να αγοράσω έναν ssd δίσκο και μου ειπαν ότι το πουλάνε μόνο όταν έχουν τον τεχνικό τους εκεί. τους είπα δεν θέλω τεχνικές οδηγίες αλλά μόνο τον σκληρό δίσκο και ο υπάλληλος έλεγε ότι η εταιρία του έχει αυτή την τακτική. είναι για γέλια γιατί βρήκα σε άλλο καταστημα δισκο και δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπάρω κατι απο εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *